klanttevredenheid

Klanttevredenheid

De actuele cliëntervaringen op het gebied van bejegening, samen beslissen, uitvoering behandeling worden gemeten met de CQ-index. Gemiddelde waardering voor:

  • Bejegening:  5/5. De ervaring over hoe de behandelaar met de cliënt omging tijdens de behandeling en over de mogelijkheden die de cliënt heeft gehad om zelf invloed uit te oefenen op de behandeling
  • Samen beslissen 4,9/5. De mate waarin de cliënt heeft ervaren geïnformeerd te zijn over bijvoorbeeld behandelmogelijkheden, verwachtingen, en zelfhulpprogramma’s/ondersteuning
  • Uitvoering behandeling: 4,7/5. Of de wensen van de patient tijdens de behandeling  zijn meegenomen.
  • Waardering behandeling; 9/10. Wat de patient van de behandeling vond.

Onze behandelingen zijn kortdurend en we zien dat kortdurendheid leidt tot hogere tevredenheid. Patiënten voelen zich gehoord en ervaren goed effect van de behandeling. Er is een grote diversiteit aan mensen (leeftijd, geslacht, cultuur etc) en het lukt om de aansluiting te vinden op persoonlijk niveau en qua behandelmethodiek.  Laatste update: 24-12-2023